Tuesday, January 1, 2013

HAPPY NEW YEAR :)

Assalamualaikum warahmatullah :)

Alhamdulillah, tepat pada muka baru kita iaitu 1 januari 2013, saya mencoretkan lagi sedikit bingkisan untuk semua warga Seroja. Menarik sungguh rasanya apabila kita bertambah umur, mungkin bertambah tua 'sedikit' & mudah mudahan bertambah iman dan amal sentiasa istiqamah ke jalanNya.. Diharapkan kita mampu merubah diri ini & yang lain lebih baik daripada sebelumnya dan janganlah berdiri di takuk yang lama :) . Sedikit gambar mencoret kan rasa.


HAPPY NEW YEAR !
adakah anda berasa betul-betul 'happy' menyambut ketibaan tahun baru ini ? tepuk dada tanya selera


Coretan bagi mereka yang sedang menghadapi stress & tension : Buat pelajar degree sudah semestinya menghadapi sedikit atau terlalu banyak dugaan yang melanda dalam menghadapi 'hari-hari yg stress' dan bertungkus lumus dalam menyiapkan diri untuk bertemu dengan final paper & assignment yang tidak menentu. Belajar terus Belajar. Janganlah mengalah. Chaiyok sokmo deh . Walau bagaimanapun tension dan stress anda meningkat dari hari ke hari , jangan lupa bergantung pada Pencipta kita. Usaha, Doa & Tawakkal ok. Cakap dan tulis memang mudah bukan. Moga kita buktikan dengan perbuatan :)


p/s: Jangan lupa menghantar kad aktiviti anda seperti tarikh yang telah ditetapkan di Pejabat Seroja. Sebelum meninggalkan bilik anda, pastikan bersih seperti sedia kala bagi mengelakkan nama di 'blacklist' untuk sem hadapan. Sebarang masalah sila berhubung di pejabat seroja berkaitan penempatan bilik di Seroja :) kami dari pihak jpk seroja memohon maaf diatas sebarang kesilapan jika pernah dilakukan. Tiada yang sempurna melaikan Allah. Terima Kasih.

Kolej Kediaman Seroja
Universiti teknologi MARA
40450 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
MALAYSIA

TEL: (+603) 55443553/3563/3550
FAKS: (+603) 55443552


No comments:

Post a Comment