Sunday, December 2, 2012

WAYANG PACAK III :D

Salam warga Seroja . moga dirahmatiNya selalu :D

Selesai sudah program besar-besaran yang lepas, iaitu LETS MAKE A MOVE &  program kelab dalaman .MY LENS II , dengan ini kami mengambil sedikit inisiatif mengadakan satu lagi program bagi menampung keperluan kupon bagi mereka yang tidak cukup-cukup lagi untuk dihantar ke pejabat bagi mendapatkan kolej sem hadapan.

Amaran bagi semua ya, pemilihan penduduk mahupun penghuni kolej amatlah strict atau dalam bahasa melayu sangatlah ketat dari tahun ke tahun. memandangkan pihak kolej dikehendaki mendahulukan pelajar sem 1 dan menwajibkan mereka mendapat kolej. Moga anda semua berjaya  :D In Sha Allah boleh punyaa. Chaiyook.

Dan begitulah kami tampilkan hiburan untuk anda di musim Exam Final & Assigement-yang-banyak-teramat dan sebagainya. Terimalah. DR SEUSS' THE LORAX


Selepas ini, mungkin ada Program Sahabat Surau mahupun Seroja Adventure Team mengiringi. Silalah rujuk di papan kenyataan yaaaaaa :D

*Kupon aktiviti disediakan, pembelian tiket wayang pacak bermula jam 8.00 malam pada hari kejadian :D bertempat di Dewan Serbaguna Seroja 2.

Ikhlas dari kami, : JPK 2012/2013

                                                                                                             daripada: IDII

No comments:

Post a Comment